Tema: Re: Gal kas ishnuomotu savaitgaliui teleskopa?
Autorius: krx
Data: 2009-05-29 16:13:54
O tu isitikines, kad oras bus tinkamas? ;-)

Nes as vaziuosiu i Vilniu i parde nuomotis, bet tik tada, kada trys naktys
is eiles bus giedros, na bent dvi. Nes kitaip neapsimoka.

O ar kas nuomos/skolins - tai vargu bau, ypac jei brangesnis prietaisas. Dar
buna astronomu-megeju sueigos, verta ju metu paprasyti prie vamzdzio. Asu
buvau praejusiais metais moletuose naktiniam vienam, bet mano isvados apie
naudojamus prietaisus buvo "inconclusive"