Tema: Re: 2012?
Autorius: locked
Data: 2009-05-19 16:35:07
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:guu3so$bac$1@trimpas.omnitel.net...
> tu nezhinai maju, jie zhmones buvo galingi - ish tikro jie i tas savo
> "piramides" prikimsho warp drive'u ir kitu uber varikliu+nimbiru (ar kaip
> tas biesas vadinasi)+armija smurfu, kurie visus tuos metus savo mazhytem
> kojytem suko mazhus mazhus generatorius... uuu nebegaliu, ajnu kavos:)

ja ja exaggeratinkim ir saipykimes iki negalejimo, ir butinai bukime
uztikrinti savo zmogiskais ribotais (pasiekta riba ar ne, tai jau kitas
klausimas) smegenais bei ju isvadomis, arogantiskai jauskimes esa visazine,
anksciau ar veliau turincia viska suvokti (limituotas smegenu lasteliu
skaicius tikrai mums tai leis, yeah right) visatos bamba (cia nebutinai
asmeniskai). tik vat kaip tos piramides pasistate? niekas jokiu warp drive'u
net pirsti nemegino ir klausimas lieka atviras. saitas gal ir durnas ale kam
perzengt ribas :)