Tema: Re: kas butu jei sukishtum galva i LHC
Autorius: locked
Data: 2009-04-01 10:05:33
"krx" <krx@d.lt> wrote in message news:gqther$4nr$1@trimpas.omnitel.net...
> Todėl, kad jei nenurodai, kurioje aplinkoje tas garsas sklinda, tai tas
> greitis = 0, nes greitintuvai dirba vakuume, o ten garso greitis yra = 0.

nuo kada protonu srautas yra garsas? kalbama apie garso GREITI, o ne garsa.
garsas yra kazkokios vibracijos sklidimas kune/dujose mano galva. o protonu
ar kazko kitko suletinimas iki garso greicio tikrai nepadarytu is ju to ka
vadinam garsu. kitaip sakant, niekas nedraudzia kazkam (ne garsui!) sklisti
vakuume garso greiciu jei veikia letinimo priemones