Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: siGis
Data: 2011-07-23 23:17:35
Visi cia apie labai aukstas materijas. Bijau net sakyti. Bet vis tik - gal
jus apie sketchupa nesate girdeje? Sumodeliuoti toki niekingai paprasta
objekta kaip matosi is paveiksleliu uztruktu keleta (keliolika) minuciu.
Poto isivedi vietoves koordinates ir stumdydamas slaiderius keliauji laike
valandomis, arba dienomis per visus metus. Be vargo gali net animacija
pasidaryti ir kaip video issaugoti.

"Velkam"  parašė naujienų news:j00log$lq0$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo kazkada klausiau pries metus, bet gal dabar kas atsakys. Yra
poreikis paanalizuoti saules seselius tam tikroje vietoveje. Tik va nerandu
ne vieno tam tikslui normaliai tinkancio softo. Pabandysiu papasakoti ka esu
bandes. Pradiniams zingsniams naudojau Civila, topkes piketus sukeliu i
reikiama auksti pagal atributus ir sukuriu pavirsiu. Tada nukeliu ant
pavirsiaus reikiamus blokus. Viskas paprasta ir greita bet cia prasideda
problemos. Autokade galima nustatyti ir vietove ir saule stumdyti pagal
laika, bet tai bl kaip (nervai nelaiko) padaryti kad jis vaizduotu normaliai
seselius, kartais kazka rodo, bet man is to nulis informacijos. Bandziau
kaitalioti visus nustatymus kokius tik radau, taciau normaliai nerodo
seseliu. Prisegu kaip atrodo seseliai autokade ,o antram faile - kokiu noriu
seseliu. Nereikai super duper realiu seseliu, svarbu butu su aiskiom astriom
linijom. Antras vaizdelis ir ecotecto. Seseliu analizavimui daiktas
nerealus, bet skirtas labiau pastatu analizavimui, is autokado niekaip
zmoniskai negaliu ikelti 3d failo, gaunasi visiskai nepanaudojamas jovalas,
vienintelis variantas tik viska perpaisyti su paciu ecotectu, paprasta
nupaisyti plokstumoje, bet gaunasi biski sudetinga kai reikia papaisyti
pagal reljefa...Kokie dar variantai?