Tema: Re: Galvos palauzymui 3
Autorius: Eex
Data: 2011-02-02 16:45:15
matai, va cia ima listi esminiai skirtumai tarp paketu.
manajame nx7, as nusibraiziau du blokus(tiksliau viena bloka, kuri paskuj
kopijavau): viena horizontalu, kita vertikalu (pasukta 90 laipsniu). jokiu
skecu is vis nera. o tada jungiau kiekviena bloko briauna atskirai, t.y.
suformavau keturis pavirsius, kurie yra tangentiniai plokstiems pavirsiams.
paskui juos susiuni ir vuolia.