Tema: Re: Ka pagelbes
Autorius: eex
Data: 2010-12-22 23:11:57
nesuprantu, kam dxf faila atverineti su raganosium? taigi elementarus
autocad 2000LT viska atidaro (jei naudojies autodesk inventor, man rodos
autocadas ten buna tame pakete), issprogdini, istrini ko nereikia ir turi
profili. issisaugai dwg formatu, ir tikrai sita profili suvirskins
inventorius (taip pat ramiai suvirskintu ir dxf faila). nezinau, ar
importavus tiesiai pradini dxf faila, inventorius leidzia sprogdint ir
trinti, bet manau kad turetu..... tiesa, importavus profili pametamas pacio
profilio parametrizavimas, bet pvz su unigraphicsu galima nesunkiai viska
sutvarkyti, ir tureti standartiniu profiliu bibliotekoje sitaji.

"Miegapele"  wrote in message news:iescqg$1k5$1@trimpas.omnitel.net...

parsitempiau softa tik gal galetum paspartinti mano mokymosi procesa ir
paakyti kaip tai daroma.