Tema: Re: Apie Inventor mirror
Autorius: eex
Data: 2010-12-16 23:32:18
kazka senai senai esu girdejes inventoriuje apie derived part (bet via buvo
gerokai jaunesneje versijoje inventoriaus). tas dalykas kaip tik ir buvo
skirtas visokiem mirrorams, desininems/kairinems detalems ir panasiai.
nesu maiges paskutiniu inventoriaus versiju, taciau netikiu, kad toks softas
neturetu tokio "akseleratoriaus" kaip veidrodiniu strukturu kurimas.