Tema: Re: wp
Autorius: FX
Data: 2012-03-28 13:15:57
Na sorry jei jau dinaminis tai tada uzhsiknisimo bishki bus kas kart
perrashineti kaip tu sakei .htaccess'a... shiaip yra tu pluginu visokiu
skirtu pasisaugoti, machiau vienas yra neblogas kuris blokuoja IP jei anas
tris kartus pabando nesekmingai prisijungti, ash kadangi slaptazhodzhius po
pirshto antspaudu laikau tai ish rankos niekada nesuvedineju tik brukshtelnu
pirshtu per skaitytuva ir tiek, turiu durna isitikinima, kad taip saugiau
nei ish rankos suvedineti tuo atveju jei y PC kokia bacila keylogine isimes
:)

Bet kokiu atveju sprendimu yra daug ir efektyviu reikia tik nepatingeti
pasieshkoti, jei nerasi ar nesuprasi garsiai shauk manau chia bus kas gali
padeti :)

FX

"Aras"  wrote in message news:jkum36$nav$1@trimpas.omnitel.net...

O kai dinaminis IP (teo)? Kaskart koreguoti ir ikelineti  .htaccess faila?
Ar dar kitaip?