Tema: Re: Kokia TVS draugiskiausia...
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-02-20 12:14:20
Na nezinau stipriai jo, bet  pvz. reiketu 10-20 ivairiu turinio tipu, pvz:

Masinos - modelis, kuo ji varoma (benzinas/dujos/dyzelis) na ir dar kokie 5 ar 30 kriteriju, pagal visus turi eiti ieskoti ir t.t...  taip pat ristis pvz su 5 kitais turinio tipais...

ir t.t.... visi poto ivedami skirtingai, nauja masina, naujas lektuvas, naujas namas ir t.t... paieska vien pagal teksta netinka visiskai, reik galeti pagal visus kriterijus ieskoti, drupale tai eina padaryt nesunkiai...

P.S. Nors kaip cia vienas sake tai ant wordpres skazkas panasaus i drupal cck egzistuoja tai gal ir eina, bet as kiek ziurejau plika WP tai ten prisidet lauku gali jei nori, o vat kad butu pagal skirtingus tipus atitinkami fieldai visada nemaciau to... bet nebandziau to modulio.

JDM.