Tema: Re: domai ruosies anonymous atakai? :)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-09 15:42:12
Man is tos serijos nesenai buvo atejas laiskas, kad kazkiek limonu laimejau :) pamaciau kad tik pasirase kazkoks is  south africa apacioj... seniau tipo eidavo kad davai mum reik issigrynyt limonu ten kazkiek duok banko saskaita...

Visumoj esme tapati gi, svarbu gaut tavo info ir isudyt i skolas prisiimant paskolu :)