Tema: Re: Pagalvos gyvai modulis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-26 13:08:40
    Kaip mes si varianta su dar vienu kolega programuotoju vadindavom - tai bombardavimas... na ta prasme kada taip istisai bombarduojamas serveris requestais ar kazkas ivyko, jei bus daug useriu tai gausis DoS'inimas to servo (tai kada kazkoks servas uzverciamas vienu metu tukstanciais requestu ir tampa niekam neprieinamu del to, kaip sakant kiti mato lyg jis butu offline) ...

    Aisku su keliais useriais to nepasidarys bet... va tas ir privalumas atskiru tinklo tarnybu, kad ten laikomas istisai connection ir gaunami duomenys is servo kada ju yra be jokio kreipimosi i serveri nes laikomas istisai TCP susijungimas, tiesa galima pagalvot apie kitas infrastrukturas, pvz. Skype, IRC ar gal net koki MSN ar ICQ (beje ICQ yra oficiali java applet versija)...

P.S.
        Faktas facebook ir koks gmail butent daro bombardavima, bet facebook sukasi ant kazkur 30000 serveriu, tai jie ta apkrova isdalina graziai ir del to viskas ok, gmail speju daro panasiai....