Tema: Re: del e-shop keli klausimai,
Autorius: Cube
Data: 2011-05-17 21:16:07
On 2011.05.17 18:35, Volcano wrote:
> Taigi noreciau jusu sulaukti atsiliepimu kaip geriau yra ar nuomuotis
> e-shop, kokie to + ir - butu?
> Ar geriau surasti zmogu kuris suprogramintu svetaine?

Tu geriau pasakyk kiek tam pinigu ketini skirti, o tai nera tokio
atsakymo kas absoliuciai geriau, yra tik geriau vienokiam ar kitokiam
biudzetui ir poreikiams.

O siaip mano patarimas butu toks - kadangi jau is klausimo matosi, kad
nieko nesigaudai, tai keliai yra du:

1. Rinktis pati brangiausia varijanta - t.y. ieskoti kas butent tau
suprogramuotu eshopa pagal individualius poreikius. Ir butent
suprogramuotu, o ne instaliuotu koki opensoursa. Sumokesi brangiausiai,
bet cia jau vykdytojas ir pagalvos uz tave - t.y. padarys ko tikrai tau
reikia.

2. Rinktis pati pigiausia varijanta - nesvarbu nuoma, opensourcas ar dar
kas nors, svarbu kad butu pigiausias. Zinoma gausi suda ir po kiek laiko
reiks viska daryti is naujo, bet uztat pats ismoksi su kuo eshopai
valgomi ir jau kita karta zinosi ko tau reikia ir tokiu klausimu
neuzdavinesi. T.y. siuo atveju pinigus praktiskai mokesi ne uz eshopa, o
uz mokymosi procesa.

O jei, neturedamas jokiu ziniu, bandysi kazkoki tarpini varijanta - kaip
kad madinga sakyti "pigiai ir kokybiskai" tai 90% tikimybe, kad tai
baigis antru varijantu - vistiek turesi perdarineti, tiek kad mokymosi
procesui busi daugiau isleides.