Tema: Re: Panasu SEO tuoj nebetures reiksmes
Autorius: Audrius
Data: 2011-05-16 17:33:48
Aš puikiai suprantu kaip ir su kuo valgomas, tik nesuprantu ką tu man
bandai įrodyti? Kad SEO neveikia? Kad nėra kompanijų kurios būtent dėl
SEO išmanymo darosi gerus pinigus, o ne dėl geresnio/kokybiškesnio
produkto nei konkurentai?
Pačiam derėtų suprasti, kad yra daugiau nei vienas kelias pasiekti
norimiems rezultatams.