Tema: Re: Domain - ka naudoti vietoj tarpu?
Autorius: System
Data: 2010-12-27 16:06:03
tikriausiai iskarto reikejo pasakyti, kad personalinis kompiuteris tai tik
pavyzdys :) bet dekui uz atsakyma :)

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

    As tai sakyciau jei det tai minuso zenkla, kur paaiskint kazkokei bobai
ar ne kompiuterastui kas yra underscore, ir kur pasakyt minuso zenklas...
jei neilgi zodziai tai gal ir galima be ju, bet siaip negrazu man ilgi
domenai, jau geriau koks 3rd party zodis arba sutrumpinimas.

    personaliniskompiuteris

    www.pk.lt
    www.pc.lt
    www.kompiuteris.lt
    www.kompas.lt
    www.manokompas.lt
    www.mpc.lt
    www.kompiuteris.mano.lt :)

    p.s. "personalinis" - naudojant prie kompiuterio yra atgyvena jau,
nebent oficialioje kalboje, knygose ir pan naudojasi, kaip sakant kuo
skiriasi kompiuteris nuo personalinio kompiuterio ?