Tema: Re: ka apie juos girdejote? kaip experience?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-08 13:46:37

> - bet reik prisipazinti, jog turint keleta tukstanciu klientu - ju tarpe
> atsiranda ipatingai isskirtiniu fruktu...

> :(

    Faktas, bet ne visi apie tai masto, ipac imoniu valdzia, kuriuos greiciausiai ir taip dubasina visa kruva klientu ir jau priprate prie nusiskundimu....

    Pamenu senais laikais (pries ~10 metu) vienos firmos kuri teike tuo metu ir interneta ir hostinga sefas sutikdavo bet koki saita pas save padeti, kainos buvo nedideles ir tokios pacios visiems ir visai nesigilindavo kas ten do puslapis, kad ji kazin ar ju internetas isvesh ir panasiai, jam budavo bile kelis litus gauti ir viskas, o kad ten ciut ne youtube padet kazkas nori nebudavo idomu, turedavo jie ten kazkiek megabitu man atrodo tik tuo metu...