Tema: Re: onclick
Autorius: Dainius
Data: 2010-12-06 17:26:16
globalus kintamasis ar tai butu primityvas, ar objektas, vis tiek lieka
globalus. Ir problemu jis sukelia todel, kad naudojamas keliose vietose
ir paprastai neturi kontroles.
Tai gali buti greitas sprendimas, bet tokie greiti sprendimiai, gali
tureti labai negeru pasekmiu ateityje..

Bet pirmiausia vis tik reikia zinoti problema, kodel dviguba uzklausa
yra problema. Jei negalima siusti uzklausos antra karta, tai kas
sutrukdys vartotojui paspausti ta mygtuka dar karta truputi veliau?