Tema: Re: Wordpress klausimelis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-03 16:57:25
    Man kazko panasaus reikejo manajame software support webe darytam ant WP, padares toki saituka kur rasosi sistemos naujienos, kas buvo paskutiniuose programu atnaujinimuose ir panasiai, kol naudoju ji 1 klientui ir tik 1 programai viskas gerai, bet kai atsiras daugiau nesinori kad skirtingu klientu ar skirtingu programu naujienos maisytusi vienos su kitom, dar nezinau kaip tai spresiu bet delioju visada toki pati tag'a ir kategorija prie kiekvieno naujienu posto, kad bent nuoroda i kita kategorija eitu veliau isskirti viena nuo kito.

    Taciau geriau aplamai nebutu galimybes matyt svetimu naujienu, o beda ta kad naujienas mato tai ne per narsykle, WP kurtas web puslapis uzkraunamas .NET programos viduje i WebBrowser control'a o ten useris niekada nebus prisijunges prie sistemos nebent kazkoki slapta GET parametra padavines kuo identifikuosis konkreti sistema, o URL i kuri einama aplamai nemato vartotojai.

    Tai va ir mastau kaip reiks sita sprest, gal ideju yra?