Tema: Re: googlas nesuranda viso saito
Autorius: FX
Data: 2010-05-04 21:24:25
ir? o viskas kitas kas buvo priesh tai sudeta jau suindeksuota? sitemap'as
normaliai sugeneruotas ir t.t.???? Ash nezhinau kaip ir kas ten pas tave bet
pas man vienuose www ykelus turiny po keliu minuchiu jau google gali rasti
su prierashu Published 5 minutes ago ar pan. o kai kuriuose tik po keliu
dienu savaites atsiranda serpsuose, tai kad bent jau mano atveju daug kas
priklauso nuo to kaip www sukurptas kaip prioritetai sitemap'e sudelioti ir
t.t. ir bla bla...

FX