Tema: Re: TVS Pasirinkimas
Autorius: Feniksas
Data: 2010-04-29 22:37:32
na, tu pats is pat pradziu parasei kad tau reikia "portalo" ir kad moki drupal - tai kaip ir issprestas dalykas... ir tu visiskai teisus, kad reikia kazko, kad butu daug suprogramuotu dalyku. manau, kad imk cck uz pagrinda ir nekvarsink galvos, juolab, kad ten yra pakanakamai netgi sakyciau keistu turinio tipu definuota, dar gal ir surasi kazka labai tau tinkancio.