Tema: Re: Patarkit del US hostingo...
Autorius: Šarūnas S.
Data: 2009-11-02 11:58:26
Aš vis dar turiu reikalų su hostgator(reseller planą pigiausią).
CPU atžvilgiu prašo jie vis optimizuoti scriptus(jei jau nesveikai
apkrauni) - panaši politika kaip serveriai.lt, tačiau ne taip žiauriai,
nes optimizavus dar padėkoja ir pasako kur dar galima pasitempti.

O šiaip labai supratingi ir kompetetingi(sąlyginai) indai dirba ten manau.