Tema: Re: javascript
Autorius: Marius
Data: 2009-10-08 16:29:29
Yra variantas, aisku jis kiek "kreivokas" bet yra..

ta includinta faila pavadini "koks_nors_egzotinis_pavadinimas.js?w=1"
tuomet tame js faile surinkti visus "javascript" tagus su
document.getElementsByTagName('script');

ir perbegti per ta masyva ir palyginti atributa src ar atitinka tavo ta
faila.  Turedamas src, gali is jo "issitraukti" parametrus

Skamba gal kvailokai, bet kodo eiluciu nedaug ir veikia.

Marius