Tema: Re: Ats.:CROSS: MKV to AVI
Autorius: MAXX
Data: 2014-08-05 11:27:02
ne mkv problema, o tai, kad tavo dvd nekoduoja h.264/avc.
perkoduot viena filma ant kompo uzhims 4-5 valandas jei noresi i maksimalia
576i raishka koduot 25f/s.
pritariu ankstesnio posto autoriui, meti savo dvd ir perki nauja :) su BR :)

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG
Audi A3 '00 1.8T quattro LPG