Tema: Re: Kokius kodekus geriausia naudoti?
Autorius: siGis
Data: 2009-10-14 19:28:37
"velokoraptus" <rocket@scientist.von> wrote in message
news:hb2t94$qrc$1@trimpas.omnitel.net...
> galima pavyzdziu - ant ko konkreciai ir kaip tas K-Lite sugebejo
> susiknisti ? Tikiuosi nemaisai codec'u su player'iais ? :) nes k-lite eina
> su media player classic, bet neprivalai jo naudot.

Dabar neturiu po ranka tos programulkos kuri parodo viska apie video failus.
Del to labai tiksliai neatsakysiu. K-lite su Media Player clasic viskas
tvarkoje. Neprisimenu ar  buvo kad ko nors neparodytu. Beda ta kad MPC man
labai nepatinka. Nepavyksta man su juo patogiai ir graziai ziureti video, ar
klausytis muzikos. Truksta kai kuriu funkciju. Man geriausias, nors ir ne be
trukumu WMP. Beda ta kad suinstaliaves k-lite WMP neteisingai rodo nemazai
senesniu video. Neteisingai tai vienus video rodo juodai baltai, kitus
stipriai iskraipytomis spalvomis, dar kitu visiskai neberodo. Situacija
pavykdavo siek tiek pataisyti ilgokai pazaidus su ffdshow kodeku
perjunginejimu. Bet po to pradedavo negerai rodyti kitus video. O XP Codec
Pack tikrai nustebino. Jau maniau kad daugumos video pasiziureti 'kada
uzsimanau' be papildomu pastangu nebegalesiu. Planavau net uzsiimti
vertingesniu perkodavimu.