Tema: Re: AVCHD perkėlimas į DVD
Autorius: Gedas
Data: 2009-09-15 08:56:58
Corel video studio neperskaiciuoja nieko iskyrus vietas kur sudeti
perejimai, bet turi bedu su kadru trukciojimu pries ir po perejimo... Jei
nedarysi perejimu, o tik sudeiosi vaizdus tada ji labai gerai tiks.
Siuo metu as naudoju Sony Vegas Pro 9b, tai ji ten kur nera apsoluciai nieko
nedaryta su vaizdu neperkoduoja, bet jei nukirpai ar uzdejai perejima tai
perkoduoja. Na bet tai visviena geriau jei reikia visu video efektu, nei
Corel video...