Tema: Re: Q: Premiere nemato kameros
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-08-26 17:23:56
man taip budavo su XP, ijungi kamera i fireware'a ir isoka langas
klausentis ka daryt, kampe rejui atsirasdavo ikona jei neklystu windows
movie maker ir laukdavo kada leisi pakapturint, paleidus premiera
rasydavo kad devaisas uzimtas, kol neisjungdavai to wmm taip ir likdavo.
Dar jei neklystu isokanciame lange buvo galima varnele uzdet kad
taveiksma visada kartotu uzdedi kad nedarytu nieko ir palieki varna
uzdeta - labai nenoriu prisimeluot - senai XP ciupinejas.
Cpature'inimui naudodavui linux'e kino o windozei Scenelizer'i ar kaip
jis ten, dabar vistoi su premieru jokiu problemu.