Tema: Re: Kokia kamera geriausia?
Autorius: valstietis
Data: 2009-06-16 15:02:18
Žmogus parduoda profesionalią JVC DV500 kamerą. Buvo mėgėjas ir turėjo
brangų hobi. Naudota nedaug. Minusas - nėra HD, ir kaip profesionali,
kiek didesnių gabaritų. Pliusas - kaip MiniDV spalvas piešia nerealiai,
silpnesnio apšvietimo sąlygomis filmuoja idealiai (iš to ką buvau
matęs). Pats dirbu su Canon XH A1 ir Sony FX1. Jos HD, bet prie
silpnesnio apšvietimo pradeda šiukšlint. Jie domina skambink 8 687 79394.