Tema: Re: garso takelio valymas
Autorius: Ness
Data: 2009-06-10 14:27:19
> Geriausia butu nufiltruot su padoresniu mikseriniu pultu capturinant VHS.

man atveju jau butu overkill :) pakaks geresnio softinio varianto

> Yra specializuotu programu, tokiu kaip „DART XP Pro“, zymiai geriau
> susitvarkanciu. Tik ar irasas vertas rimto krapstymosi?

reiks pabandyt. Irasas (vestuves) kazkada buvo megejiskai montuotas, mano
svhs vidiakas paspaudus "Audio" knopke ant pultelio
pereina per rezimus "- -", "L -", "- R", "L R". Tai berods per "- -" girdisi
montazines fonas :) ten kur buvo montuota, paskui garsas lygtai normaliai.
Per "L R" visi garsai girdisi (isskyrus montazines), bet uzmontuota ant
virsaus muzikele kiek garsiau, ko pasekoje iprasti garsai paskui
atrodo tylesni. Itariu pakaktu isvalyti triuksma ir galbut (dar
neapsisprendziau) normalizuoti. Kazkokiu super reikalavimu kokybei nekeliu.