Tema: Re: del DVD playeriu ir DivX
Autorius: Doxlas
Data: 2009-04-06 17:29:03
Svarbu. Pvz mano turetas Vido nevirshkindavo staigiu bitreito shuoliu ir
pakibdavo per koki sprogima ar pan. Dabartinis Philipsas daugmazh visaedis,
bet nerodo xvid'u su warppointais. Draugo Medion'as pvz nerodo divx, jei
kadru daugiau kaip 25 per sec...
Yra internete tokis cd - vadinasi divx test. Ji atsisiuntus ir ishburninus
neshiesi i parduotuve ir testuoji, ka rodo norimas pirkt dvd playeris.