Tema: Re: lux'ai
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-03-01 11:15:41
geru rašė:
> turiu nv-ds65, specifikacijoje parasyta 10lux. Pasiziuriu kitas kameras, ten
> yra ir po 1lux'a (nv-gs330). Tai man vis del to persasi mintis kad kuo
> MAZESNIS skaitmuo tuo kamera jautresne.

Na tai didesnis jautrumas yra tada, kai reaguojama į silpnesnius
signalus. Savaime aišku, kad į kuo mažiau liuksų reaguoja kameros
sensorius, tuo ji jautresnė. Niekaip neįsivaizduoju, kaip dar gali kilti
abejonės.

> beje klausimas ne i tema. Renkuosi kamera, sitos kokybe su kuria dabar
> retkarciais pasiskolines pafilmuoju - tikrai nevercia is koto. Noretusi
> geresnes.

Tai bent paminėtum kokią ten skoliniesi. Nes jei paaiškės, kad netenkina
kokia nors HD filmuojanti kamera, tai beliks tik rekomenduoti žiūrėti į
profesionalią liniją. Žinoma aktualu ir kuo netenkinanti turima kokybė –
gal dar ką nors galima ir iš tos kameros išspausti.

> Kokia siuo metu optimali kamera su vaizdo kokybe butu?

Optimali kokiu požiūriu. Vienas rodiklis – kokybė – tai jau atsakymas
toks, kad dairykis kamerų kurios kainuoja po keliolika tūkst. litų.
kokybė ten tikrai bus. Yra skaitmeninių kamerų naudojamų kino pramonėje,
tai ten kainos dar didesnės, o ir kokybė – galėsi ir kinoteatro ekrane
rodyti.
Būtų kur kas paprasčiau jei bent paminėtum bent kokioje kainų
kategorijoje ieškai to optimalaus pasirinkimo. O be kainos, tai gali
būti ir kiti pasirinkimo kriterijai, tokie kaip įrašymo terpė, matmenys
ir pan.

> Apacioje maciau posta, bet visi kalba tik apie miniDV irasyma. Cia
> kokybiskiau nei i kortele ar diska?

Ne visi kalba. Ir kuo toliau tuo labiau daugėja įrašančių į diską ar į
korteles. Kai kas vis dar tiki kad į DV įrašoma kokybiškiau. Nors
pasižiūrinėjus internete randamą medžiagą jau net ir labai galima tuo
abejoti. Čia daug kas priklauso nuo įrašymo bitreito, kompresijos
algoritmo kokybiškumo ir užduotų parametrų ir t.t.