Tema: Re: darbas su Adobe after effects cs4
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-22 01:40:58
Kiek aš su adobu dirbu, tai tokie pranešimai dažniausiai reikškia klaidas, o
ne kažko trūkumą..
Premierui bent ne visad patinka hardware engine (prihackintas oficialiai
nepalaikomas gpu).
Tiesa ramo pas tave neproporcingai mažai, adobas mėgsta ryt ji.. Premieras
pas mane gauna 6,5GB (defaultu 1,5 palieka "other applications") tai ir tuos
užkišt sugeba rimčiau padirbus..