Tema: Re: LCD 21''-23''
Autorius: ravikas
Data: 2012-07-05 08:34:20
On Tue, 03 Jul 2012 18:38:35 +0300, MisterV <MisterV@misters.org.com>
wrote:

> Sveiki,
>
> gal galit trumpa instruktaza pravest kokie monitoriai dabar pusetini.
>
> Bus naudojama darbui ir filmams. Keli poreikiai, kurie gal ir nera
> esminiai:
> 1. Nevargintu akiu sedint net ir paromis :)
> 2. Galvoju, kad reiketu sukinejamo mechanizmo, kad prisiderint auksti.
> 3. Kartais jungsiu PS3, tai tikriausiai reikia HDMI. Taip pat ir
> velavimas neturetu buti astronominis.
> 4. Kaina iki 700lt
>
> Dekui.

http://www.skytech.lt/u2212hm-monitor-lcd-dell-ultrasharp-u2212hm-215-1920x1080-ips-led-backlight-full-p-80772.html
+
dvi-hdmi kabelis ~25lt

labai geri ultrasharpu stovai, aukstis reguliuojasi lengvai,
sukioti/tiltinti labai lengva ir patogu., persedus prie kitu moniku
jautiesi kaip is automobilio i vezima ilipes (reguliavimosi prasme).
arba turi pirkti laikikli uz 150LT:
http://www.skytech.lt/4007249958327-hama-fullmotion-monitarm-vesa-100-2arms-p-114994.html

Del velavimo tai nzn, raso 8ms, esu zaides tik GTA-SA, kazkaip neuzkliuvo,
nezinau lyg ir pasibaige svarbumas parametro sulig <10ms