Tema: Re: .mkv sugadintas
Autorius: -[antanas]-
Data: 2012-06-23 22:25:29
Ar ne paprasčiau blu-ray diskus pirkti tokiu atveju? Kolekcija geras
dalykas, bet kolekcija vogtų filmų, laikomų HDD, tai ką aš žinau... Geriau
mažiau, bet originalai.

"rain"  wrote in message news:js1r7g$k5t$1@trimpas.omnitel.net...

Elementaru, Vatsonai. Pries istrinyma failas sveria 17 GB, po - 10 GB. 100 *
7 GB ...

"Tomas J."  parašė naujienų news:js101e$gt5$1@trimpas.omnitel.net...

> pasirenku kelis, o kitus  trinu.
O nafig ?