Tema: Re: full hd video apdirbimo pagreitinimas
Autorius: EDs drafts
Data: 2012-05-22 14:15:04
Premiere Pro CS6 naudoja Cuda ir gan gerai sukasi. Bet tau reikes
atitinkancios kortos. Esu tikras kad pilna pasiulymu net'e nulauzti Cuda
parametrus ir veiks bet kuri NVidia Cuda korta. Problema bus kad ne visiem
formatam ir scenarijam nulauzia.
Kiek zinau dirbant su h.264 Cuda turetu pagreitinti gan gerokai. Kas liecia
Quick Sync ir AMD kortas su tavo programom atkrenta. Be to Quick Sync kiek
girdejau kokybe prastesne nei kad eilinis CPU encodinimas.
Mano patarimas pabandyk pasiskolinti NVidia GTX580 tarkim ir praleist per
savo softa.