Tema: Re: Parekomenduokit LCD monitoriu
Autorius: MRT
Data: 2012-03-08 16:45:02
> gal tuo kad bent i monitoriu panashus, o ne i "monikas noriu buti telikas"
> gaidi kuris jei ir turi kazhkoki padeties reguliavima, tai dazhniausiai
> uzhsibaigia su minimaliu pavertimu pirmyn/atgal kaip visi kuriuos chia ishvardijai.

Padeties reguliavimas yra pas tuos DELL eIPS'us, jei jau to reikia..
Tam, kas uzvede tema buvo aktualu HDMI ir spejo, kad IPS'as reikalingas..
Dar sake, kad orientuojasi i 500-800 Lt, taciau sutiktu ir daugiau, jei zinotu uz ka..
Na ok.. sako 24" MVA imt.. nes MVA irgi gerai kaip ir IPS.. bet va 1210-646=564 Lt bus
brangiau .. ir ka gaus uz ta 564 Lt?.. nu tai HDMI bus :) .. a nu jo.. deep-black ar kaip ten..

> na bet shiuo konkrechiu atveju to moniko kaina del to kazhkokio bavielio
> pajungimo, realiai tai greichiausiai lievesnis uzh pigesni e-ips'ini dell'a.

jo.. cia matyt tas kazkoks kur buna SandyBridge laptopuose, jei CPU i3 ar geresnis..
Vat mane ir domino sio Samsung'o reples kodel ji o ne [ 23" eIPS DELL'a + 564 Lt_kisenej ] :)