Tema: Re: Reikia pirkti vaizdo kamera HELP
Autorius: Vodolazas
Data: 2011-01-31 10:33:34
Saliut,
pasidalinsiu įspūdžiais,
rašinėjau aš 5 metus su MiniDV kamera savo vaikus, koncertus...
capturinau, DVD žaidžiau,
bet mechanika pamažu pailso,
dabar ieškau sau HD kameros, norisi raiškesnio vaizdelio, jos mažos,
lengvos...
Galiu pasidalinti įspūdžiais:
Panasonic HDC-SD60 mano galva, šiandien pats geriausias iki 1500 lt
produktas,
tokių galimybių ir navarotų neturi nė viena konkurentų kamera iki 2500 lt.
Filmuojama i SD kortą, poto copy-paste į PC...
Pats bandžiau, filmavau, paprasa, nustatymų kokių nori, stabilizatorius
puikus...
Asmeniškai linkstu prie HDC-SD600.
Skirtumas - 3MOS ir aišku kaina šiandien 2200 lt, dar reikės SD kortų ...
   Sėkmės darbuose.

man prie širdies
"kaleda" <nebobu@reikalas.lt> wrote in message
> Greiciausiai tos kasetes ir bus kaupiamos, nes nukrovineti dv medziaga
> nera jau taip paprasta (kaip pvz mpeg ar avchd failiukus is korteles
> nusikopijuot)
> - reik kompo su firewire jungtim, capturinimo programos, ir pvz jei
> nufilmuota 3 valandos medziagos - reik tas tris valandas ir capturint.
> Beja panasiai nutiko ir su video kasetem - vidijakus zmones jau ismete,
> o kaseciu su krikstynom ir simtadieniais dar turi - gudresni susivede i
> cd ar dvd, kas aisku
> yra trumpalaike laikmena.

As tai nesuprantu - jus su šakėm ar su kuo kapturinat, kad valandos skauda ?
Paleidei Pisių (PC), ir tegul jis ir p...si tas tris valandas, o pats
nuėjei savais reikalais.

--
Kalėda