Tema: Re: dvd editinimo programele
Autorius: zuvius
Data: 2011-01-12 21:54:46
Pazystamas darydavo su DVDRemake Pro 3.6.3 programa, ten padarai pagrindini
savo meniu, o i jo vidu sudeti tas iskarpas (epizodus) su visais ju meniu.
Jei reikia galiu atsiust  aprasyma kaip dirbti su programa (rusu kalba,
anglishkai pati programa turi Help'a) ir programa atsiust.

"audrius"  parašė naujienų news:igkiv8$tu4$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,

turiu pora dvd su serialais, man reikia iskirpti gal ~30 epizodu, ivairios
trukmes ir is ju padaryt nauja dvd su visais meniu ir visu kitu "blizganciu"
apipavidalinimu.

koki progr paketa naudot? esu kazkada biskeli susidures su sony vegas, bet
reikia kazko labiau eye candy ir labiau link dvd gamybos pritaikyto

aciu uz rekomendacijas