Tema: Re: HELP: pagalbos atsiunciant video
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-12-03 20:08:41
On 12/03/2010 05:01 PM, Godfather wrote:
> Reikia cia lotynisku sv. Misiu video artejanciu Kaledu proga.
> Noriu nudziuginti brangius parapijiecius :)
> Bandau parsisiust, bet netinka ne viena man zinoma programa.
> http://www.gloria.tv/?media=38549
> Gal kas zinote kuo tai parsiusti?
>
> Viespats atlygins...

P.S. vos neuzmirsau, atsakymas. :)

Jei naudoji Firefox narsykle tai eini i: Tools > Addons >
Get-Addons ir paieskoje uzrasai zodeli FlashGot

Kai susimesi sita plug'ina, firefox'as restartuosis, sekantis ka darysi
atsidarysi ta savo nuoroda ir paleisi ant play, tada narsykles
desniajame apatiniame kampe prades mirkseti kino juostos ikona,
paspaudus ja - prades siusti video. Naudojantis ivairiais youtubais ir
t.t. kurie sharin'a ivairiu rezoliuciju video, uzstacius kita rez'a ir
paspaudus ant tos pacios icon'os ne su kairiu, bet desniu peles klavisu
ismes sarasa su visais prieinamais stream'ais ir ju dydziu, dydziausias
reiskia auksciausia rez :)
Pokolkas neturejau video, kurio napaimtu sitas plug'inas.

P.S. kai downloader'is prades siusti video faila, narsykle/ir/arba/TAB'a
jei nori gali isjunkti, nebutina failo krauti dviem frontais ;)