Tema: Re: q: patarimo del Media centro
Autorius: Ghetto
Data: 2010-10-28 10:26:27
manau kad viskas priklauso nuo to kiek tu nori investuoti pinigu,
nepaslaptis kad kokybiskesni ir geresni daigtai kainuoja daugiau

as naudoju elion mph500, pas ji yra scartas, hdmi, component video Ir
cmoposite video isejimai, composite audio, coaxial, optical adutio out...

LAN, 2 usb, vidinis hdd iki 2tb

seip kaip plateriu esu gana patenkintas, na taip turi jis savu minusu kaip
kad pvz: letas meniu, ilgai muontina hdd, vakare labai girdisi coolerio
darbas...

bet is esmes grauzia viska, keliais postai zemiau maciau tvix uz piatsota
pardavineja labai neblogas daigtas bet tik tiek kad be garantijos