Tema: Re: Q: mkv su DTS perpakavimas į mkv su AC-3
Autorius: Levas
Data: 2010-08-12 17:57:31
tu kazka is esmes painioji. Pirma tavo mastymo klaida: avi ir mkv tai failai- konteineriai. Jokiu ten "sukodavimu" nera. Antriausia- didelis failas, tai dazniausiai full-hd su dideliais bitreitais. Treciausia- mkv konteineris turi daug navarotu- multi garso takeliai, alternatyvus video takeliai, keliu rusiu subtitrai ir panasiai. Ir neribotas failo ilgis bei indexo nebuvimas. O stai avi turi ivairiu apribojimu ir dar tas durnas failo indeksas.

20gb filmas tai tikriausiai blue-ray ripas be perspaudimo, arba perspaudimas minimalus.

Todel tau patarimas- isigyk telika (ar media centra) full HD kuris supranta mkv pagal nuylejima. Ir pajusi, kam reikalingas toks didelis failas.

--
Bye, Levas