Tema: Re: USB
Autorius: Levas
Data: 2010-10-17 18:50:04
nu jei skaito 16G usb flasiukus, tai atitinkamai turi skaityti ir isorius diskus. Tik reikia naudoti tokius kur turi isorini maitbloki, nes bent jau mano telikas neduoda daug sroves is usb lizdo. Anot manualo palaiko FAT sistemas pilnai, NTFS- read only, ir ta nauja Universal Disk Format. Manau telike stovi kokia nors Linux atmaina. Beja buvau pajunges isorini DVD diskeli, tai ji detektavo, bet nerode fialu del elektros silpnumo- neisisukdavo diskas.

Telikas- LG LH serija.

--
Bye, Levas