Tema: Re: Virtualios darbo vietos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-06-03 08:59:18
2015-06-02 17:43, Rrr rašė:
> Labai priklauso ka darbuotojai darys savo tose dezutese... Darbui su
> grafika/video/nuotraukomis ir pan. - tikrai nerekomenduociau, nebent
> darbai labai labai paprasti. Jeigu renkami tekstai word'e, buhalterines
> programos ir pan. - visai kas kita.
>
> Kalbant apie tavo bitus per sekunde, RDP (Microsofto) dirba visai kitu
> principu, jis viso vaizdo neperdavineja (kiekvieno kadro ir etc.),
> nebent tai yra multimedija (video, nuotraukos, garsas ir pan.). Cia
> labiau svarbus ne pralaidumas, o rysio kokybe, kuo mazesnis atsilikimo
> [...]
Nezadu gilintis, bet bendram supratimui butu idomus palyginimas. Namie
iseinu i interneta pro linux'ini Asus Eee Atom. Mezon'as pas mane
praktiskai uz rysio zonos priemimo ribu. Greitis apie 0,7-1,4megabitu/s.
Bet pakankamai gerai galiu prisingti prie namu kompiuterio is isores
taip, kad pasileisti qcad'o 2.0.5 vektorines grafikos programa ir
redaguoti autocas'inius brezinius. O vat jau narsyti delfi.lt su
firefox'u yra problematiska.

Taigi, kodel Omnitelis moka tokius didelius pinigus kai galima visa tai
tureti nemokamai?