Tema: Re: Mirga vaizdas
Autorius: pracyvnas
Data: 2009-02-12 12:33:25
Resaizinau is hirens boot cd su Acronis partition manager berods.
P.S. Kaip ir sakiau tas fintas su
http://ranacse05.wordpress.com/2008/01/12/grub-recovery-after-installing-windows-xp/
nepadejo... Grubas tvarkingas, kokiu dar minciu bus? Arba turbut
greiciausiai bus perinstaliuot linuxa man, siaip ar taip jokios info tam
Ext3 ner, tik biski darbo bus kol susikonfiginsiu viska kaip patinka :/