Tema: Re: Labai labai reikia routerio, nepykit
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-02-11 17:57:17
Na as irgi panasiai ieskojau...bet reikia web-interface, o tokio nemokamo
nerandu

Supranti, neesu asas linukse bet su debian'u esu pakures jau 3-4 routerius
init 2 t.y tekstiniame rezime. Taciau tai man uztrunka nuo puses savaites
iki savaites. O dabar tiek laiko nera, ir uztai reikia rasti konfiguruojama
per web sasaja kaip bele koki hardwarini routeri. O tokio nemokamo nerandu
   FwFloppy yra konfiguruojamas berods tekstiniame rezime deja

"Artžras ©lajus" <x11@ISTRINK_MANEarturaz.net> wrote in message
> [...]
Bus