Tema: Re: Gal kam reikia fibre channel hubo?
Autorius: krx
Data: 2008-11-01 03:17:55
"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:gea7s5$n4p$1@trimpas.omnitel.net...
> Rodos Sonex atveze savo senus raidus. 19" spintutes, po kelis diskus.
> Diskai 16 ar 30Gb. SCSI3 (su tom automatinem jungtim), 19" deze turi
> optini isejima. O daug tokiu deziu sueina i huba. O toliau matyt i
> fibrechannel kontroleri kokiam kompe. Man tai gaila, kad tu optiniu laidu
> nebuvo...

Įdomu iš principo. Bet dabar SCSI3 tai jau už borto, MKN.

> O siaip, siais laikais ar kas naudoja 10 metu senumo technologija?
> Isidejau kelis diskus prie savo kompo- raidas aisku, bet matosi, kad buvo
> w2K serveris.

Naudoti gali ne darbiniais tikslais, testavimui ir pan. Vienintelis
minusas - sena technika dažnai būna labai neeefektyvi nauda/sunaudoti kWh
santykiu. Šildyti orą galima paprastai ir pigiau...

> Viena huba issiardziau, pora geru mikroschemu buvo :)

Niekšas! :D

> Todel, jei ka sudomino pasizaidimui 19" spinteles (compaq) firmos skirtos
> diskams, kurios jungiasi prie fibre chanel tai rasykite
> kromelis@savel.org, nes dar pagules kokia savaite, o poto ardysim :)

Gal galėtum modelio nr. parašyt?

> Primenu, kad mes daiGtus tik mainom :)
>
> Diskai nedalinami del galimos informacijos likuciu.

tai pasijunk tuos diskus prie scsi kontrolerio ir apnulink fiziniam
lygmenyje...