Tema: Re: Ubuntu admino slaptazodis, ar lauzomas
Autorius: arulis
Data: 2008-10-20 20:23:53
rooto passwords nuimamas taip:

1 budas - prisiminti :) joke
2. pakisame lilo ar grubui raide s arba zodi single kaip kernelio parametra
  tda arba pasikrauna single user mode, arba vistiek praso root pass-
nuo distros priklauso.
3. jei vistiek praso pass :
  pakisame kernelio parametra init=/bin/bash

gavus prompta duodam:
mount / -o remount,rw
passwd - pakeiciame passworda