Tema: Re: ubuntu ir tvtime garsas
Autorius: jeegiz
Data: 2008-10-06 17:37:09
Dovydas rašė:
> savaitgali nesugebejau susitvarkyt nei su garsu, nei pulteli priverst
> dirbt.. :(
> vienok gal galit kaip nors nupasakot kaip ikelt ta lirc_gpio moduli ?

man atrodo per daug sudėtingai darai, ten straipsnis rašytas 2006
metais, tada gal ubuntu ir nepalaikė tavo remote, bet per 2 metus turėjo
atsirasti normalus palaikymas ir greičiausiai nereikia nieko kompiliuoti.

beje paskaityk:
https://help.ubuntu.com/community/InstallLirc/Hardy

"Unfortunately, as of kernel 2.6.22+ (the kernel shipped with Ubuntu
8.04), all GPIO devices don't work using the standard lirc_gpio module.
Choose your remote as you normally would, but look at the notes below to
complete setup"

Tai reiškia, kad gpio ant lirc nebenaudojamas, tavo distancinis turėtų
būti matomas kaip input device, kitaip sakant kaip papildoma klaviatūra :-)