Tema: Re: Kaip vadinasi gryztancio emailo spamas?
Autorius: Levas
Data: 2008-09-26 20:19:32
nepadeda. Praeina pro sita vbounce. Ne visi, bet kokie 900 laisku per kelias valandas. Dabar parasiau grubias taisykle visiems mailer daemonams. Kai apmazes srautas, atstatysiu iki normaliu. Dabar visi mailerdaemonai ir postmasteriai SCORE=99 ir viskas...

Dabar praeina tik "vacation", "mailing listai" ir kitos egzotikos.

Noreciau nurauti kiausius tam kas isniekino mano emaila :)

--
Bye, Levas