Tema: Re: Manipuliacija su antru gw. Padekit Levui :)
Autorius: Levas 3
Data: 2008-09-26 13:09:06
Tu manes neklausk kodel ten du ruteriai, tu manes neklausk kodel ten taip
padaryta. Cia vykdoma kazkokia rekonstrukcija ir laikinai viskas yra taip,
kaip yra.

Del VPN ruterio as nieko negaliu pasakyti, ten as negaliu
prisijugti-paziureti. Laikyti ta daiGta juodaja deze.

O del paprasto linux ruterio konfigo- nieko ten slapto. Ten stovi "canned"
firewall jay ( http://firewall-jay.sourceforge.net/ )

Be jokiu navarotu. Is LAN viskas leidziama, is INET tik 80, ssh.