Tema: Re: WINS serveris
Autorius: Levas
Data: 2008-09-18 20:15:40
ukiskai sakant, kai tinkle atsiranda Linuxinis Wins serveris, jis po kazkiek laiko (jei neisjungi jo) pasidaro pats kruciausias wins serveris (jei aisku tinkle nera kokio windows server 2003) ir tada network neiborhudas veikia tolka pesnia- jokio laginimo. :) (tas pats liecia ir visokius uzsharintus resursus).

Ten rodos dar parametruose nusistato "wins serverio krutumas" (prioritetas). Nes paprastam tinkle, ta veikla atlieka bet kuris win kompas ir jie kartais nepasidalino sios veiklos.

--
Bye, Levas