Tema: Re: pradedacio klausimelis SUSE vs UBUNTU
Autorius: TZ
Data: 2008-07-10 15:37:24
kažkada vieną kartą gyvenime buvau Suse pasileidęs.
net nepamenu kokia versija tai buvo, bet maždaug ~2000uosius metus.

tai tiek softo kartu buvo, gal panašiaip kaip Mandreikas.

O va Ubuntu dabar, ofisas, meilas internetas.
jei filmo neatidaro kokio pasiūlo ir parsisiunčia kodekus.
pasisiūlo proprietary draiverius VGA suinstaliuot ir t.t.
vienžo reikia instaliuot instaliuot instaliuot, bet nors šlamšto pirmu
ypu nedaug ateina.